POZÁRUČNÍ SERVIS

Ceny pozáručního servisu jsou dle platného Ceníku servisních oprav.


CENÍK SERVISNÍCH OPRAV

Cena náhradních dílů je uvedena v ceníku níže.
TECHNIK NA SERVIS VYJÍŽDÍ VŽDY Z DOBŘÍŠE!
Platba za servis probíhá vždy hotově nebo kartou po jeho provedení.
Cena bez DPH Cena s DPH
Hodinová sazba za první započatou hodinu/osobu 1 800,00 Kč/os 2 070,00 Kč/os
Za každou další započatou půlhodinu 900,00 1 035,00
Výměna šňůry, popruhu (Balkon, terasa, přízemí) 1 800,00 Kč/ks 2 070,00 Kč/ks
Výměna šňůry, popruhu (Patro, zvýšené přízemí) 2 500,00 Kč/ks 2 875,00 Kč/ks
Výměna navijáků do 3ks 1 800,00 2 070,00
Výměna pohonu v roletě (Balkon, terasa, přízemí) 2 500,00 Kč/ks 2 875,00 Kč/ks
Výměna pohonu v roletě (Patro, zvýšené přízemí) 3 000,00 Kč/ks 3 450,00 Kč/ks
Výměna pohonu u rolovacích vrat 3 500,00 Kč/ks 4 025,00 Kč/ks
Seřízení venkovních žaluzií, rolet a dalších výrobků 1 800,00 Kč/ks 2 070,00 Kč/ks
Oprava přetrhané pásky žaluzií 2 500 Kč/ks 2 875 Kč/ks
Seřízení a promazání sekčních vrat 2 500 Kč/ks 2 875 Kč/ks
Výměna motoru sekčních vrat 4 000 Kč/ks 4 600 Kč/ks
Zjištění závady - nelze ihned opravit/neopravitelné 1 800 2 070
Servis cizích výrobků za první započatou hodinu na osobu 2 100 Kč/os 2 415 Kč/os
Za každou další započatou půlhodinu na osobu 1 050 Kč/os 2 208 Kč/os
Lešení 3 500 Kč/os 4 025 Kč/os
Plošina od 2 500 Kč/os 2 875 Kč/os
Konzultační hodina servisu 1 200 1 380
GARANČNÍ SERVIS a prodloužení záruky na 5 let: 2 100 2 415
Rolovací vrata 2 100 Kč/ks 2 415 Kč/ks
Předokenní rolety do 5 ks 2 100 2 415
Předokenní rolety nad 5 ks/každá další 100 115
Doprava - Účtováno z Dobříše a zpět 19,00 Kč/km 22,00 Kč/km
Marný výjezd 4000 4600

CENÍK A SERVIS NÁHRADNÍCH DÍLŮ

Záruční lhůta na náhradní díly je 6 měsíců nebo po uplynutí základní záruční lhůty výrobku.


ZÁRUČNÍ SERVIS

Průběh a vyřízení reklamace

Zavolejte na naši telefonní linku 773 447 541 nebo napište na servis@almma.cz.
Naše operátorka zadá Vaši reklamaci do interního systému. Uveďte prosím vždy emailovou adresu, přijde Vám souhrnný email s číslem servisní zakázky, včetně ceníku. Poté Vás budeme telefonicky informovat ohledně domluvení termínu návštěvy našeho servisního technika.
Servisujeme výrobky společnosti Almma, po domluvě možno i od jiného výrobce.
Cesta na místo servisu se účtuje vždy z Dobříše k zákazníkovi a zpět, podle platného Ceníku servisních oprav.
Platba probíhá v hotovosti na místě a zákazník je předem informován o výši doplatku. Po servisním výkonu obdrží doklad o zaplacení a Zakázkový list.


Záruční lhůty

Na výrobky společnosti Almma poskytujeme prodlouženou záruku 5 let. Tato záruka je na předokenní rolety ALMMA, garážová vrata, pohony a řízení SOMFY. Při prodloužených zárukách garantujeme dodání nového dílu (materiálu) či jeho opravu ZDARMA. Jeho případná montáž a demontáž není předmětem prodloužených záruk. Cena za práci a dopravu technika se řídí platným ceníkem Almma s.r.o. Prodloužená záruka je platná při provedení ročních garančních prohlídek a dodržení podmínek prodloužené záruky viz. Všeobecné obchodní podmínky.

Záruční lhůta na venkovní žaluzie, sítě proti hmyzu, stínící techniku a jejich montáže činí 24 měsíců od předání díla zhotovitelem. Zhotovitel odpovídá za závady způsobené vadami materiálu, popř. chybnou montáží (pokud byla montáž provedena zhotovitelem).

Reklamace v záruční lhůtě může být uplatněna jen tehdy, pokud zákazník předloží "záruční list - předávací protokol". Záruční doba na provedenou práci je 6 měsíců od provedení opravy. Záruka se vztahuje na nové díly a provedenou práci. Opravený produkt musí být při předání řádně a funkčně vyzkoušen a následně předán zákazníkovi.